Ja, vouchers ontvang je direct in je mailbox (binnen 15 minuten) en fysieke producten worden binnen 3 tot 5 werkdagen gratis geleverd.
Op de website van Dakkie vind je de beste deals voor Erop Uit, Home, Mobiliteit, Culinair, Sport en Fashion & Lifestyle. Dit voordeel loopt op tot wel 70%. Deze deals zijn enkel toegankelijk voor Medewerkers van Dak.
Je ontvangt Dakkies op verschillende momenten, bijvoorbeeld als je voor de eerste keer inlogt, als je jarig bent geweest, als je een e-learning hebt afgerond of aanwezig bent op een beurs of event namens Dak. Aan het einde van de maand worden de Dakkies bijgeschreven. Een Dakkie staat gelijk een een euro. Heb je niet genoeg Dakkies voor het gewenste item? Geen probleem, de rest kan je gewoon bijbetalen via iDeal.
Let op: je begint pas met het sparen van Dakkies nadat je een keer bent ingelogd. Dakkies worden niet met terugwerkende kracht uitgekeerd.
Je kunt in totaal acht kaarten per order of arrangement bestellen.
Heb je Dakkies (tegoed/saldo)? Dan wordt dit als eerste van het bedrag afgehaald, de rest kun je bijbetalen met iDEAL of creditcard (VISA en MasterCard).
Ja, nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen 15 minuten een bestelbevestiging per e-mail. Check ook even je SPAM-box.
In de meeste gevallen moet je het e-ticket uitgeprint meenemen en geldt dit direct als entreebewijs. Dit is echter niet in altijd zo. Lees daarom altijd goed de instructies die in de bevestigingsmail of op het e-ticket staan
E-tickets kun je helaas niet annuleren of wijzigen. Heb je een product besteld? De bestelling kan je vaak niet meer annuleren of wijzigen. De bestelling wordt vrijwel direct ingepakt en verstuurd vanuit ons magazijn.
Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens? Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben , stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar promotions@touchincentive.com. We vertellen je dan binnen 3-5 werkdagen precies hoe je je bestelling kunt terugsturen. Wij nemen alleen ongebruikte artikelen in de originele verpakking retour. Als we het product terug hebben gekregen, krijg je van ons het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug gestort, meestal binnen twee weken. Helaas vergoeden we de verzendkosten voor het terugsturen niet.
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook je betaalbewijs en wat foto’s toe van het kapotte product. Je hoort vervolgens van ons binnen 3-5 werkdagen hoe we dit gaan oplossen.